Thursday, September 20, 2012

:)

ASSALAMMUALAIKUM :)

Alhamdulillah . . . Saya masih disini untuk ketika ini sama seperti teman teman yang lain . . . Rasa syukur harus ada setiap kali diri ini masih lagi mampu bernafas sedangkan ada saudara mara kita tidak mampu lagi bernafas atas ketentuan Allah S.W.T. . Insya Allah . . Sama-samalah kita memanfaatkan waktu-waktu yang ada . . :)

Tanpa disedari, dah masuk minggu ke dua saya dan beberapa rakan yang lain melanjutkan pelajaran di peringkat Ijazah di kampus yang sama. .  Alhamdulillah. . Kami dapat melanjutkan pelajaran . . :) Semoga perjuangan kami ini akan terus kekal sehingga ke akhir nanti . . Insya Allah. :)

Ya, Allah . . Alhamdulillah . . Hari demi hari diri yang kerdil ini terasa terisi dengan ilmu yang sangat banyak . . Mungkin tidak setinggi gunung . . Mungkin juga tidak sehebat orang lain . . Tapi, walau apa pun nilainya, ianya cukup cukup bermakna :) Alhamdulillah :) Saya sangat yakin, perasaan ini bukan datang dengan sendirinya, sudah tentu ianya merupakan anugerah Allah S.W.T buat diri saya. . :) Dan kini, saya semakin cintakan ilmu . Saya semakin menghargai ilmu ini .. :) Semoga ilmu ini akan terus bermanfaat buat saya :) AMIN :)



No comments:

Post a Comment