Sunday, September 30, 2012

Kite jadi MC! :)




Assalammualaikum :)

Tik Tok Tik Tok : ) huhu :) sudah hampir pukul 12 malam kan kan :) Saya baru je selesai satu program anjuran Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) dan Seketeriat Mahasiswa Fakulti Sains Kesihatan (SMF). . Bukan lah satu program rasmi atau formal... Cume saje saje je nak berjumpe dengan pelajar junior SEM 1 :) Huhuhuhu :) dan PERISTIWA MALAM NI SANGAT TAH PAPE :) Huhuhu . . .

Actually kan . .  Program nie ta formal pun . . Macam ngok ngek2 nye program je :) Tapi, bila petang tadi saya disuruh jadi MC/Pengerusi Majlis . . Then what u will think??? hahaha! Da start gelabah cari skrip and print everything so on .. Padahal event malam nie je... :) huhu . . Natijahnyeeeeee.... Selamat Malam Jadi SELAMAT PAGI!! APAKAH? hahaha . . . Pleasee BOOO saye! :( huhuhu. . .

Bile balik rumah . . Saya cerite kat rummate and housemate... They laugh together wif me but still SAYA TADE RASA PAPE... :) Then bile on FB . . Junior yg selama nie hanya saya kenal di alam maya, send mesej kat fb and she said "akak jadi MC kan tadi :) " DAN SAYA MACAM!!!!!! HUH??? MALUNYEEEEEEEE :((( Banyak sgt mistake tadi... Tersasul ta pyah cerite la... tertunggang terbalik! hahahaha :))

Bila sampai rumah ingat ta mau kuwa bilik SEMINGGU (Gimik je) huhuhu... Then bile muhasabah diri balik :) It's okay..  we learnt from mistake :) if that is ur weakness, then don't just give up ... Work for it!! :) Kalau ta.. sampai bile bile pun org akan kate kite tak hebat utk itu . . Praktis banyak akan buatkan kite lebih hebat in future dengan IZIN ALLAH:)


*tapi. . pesanan mesra daripada saya... Andai nak saye jadi MC anda, sila audition saya dulu atau kepuasan anda tidak dapat saya penuhi :) But still... Please give me another chance! huhu :) TQ ! :)

No comments:

Post a Comment